איך למשוך את הקהל שירצה לשלם לך הרבה
ולא כזה שמחפש שירות זול?

אני משווק אבל מרגיש שאפשר יותר..

מזדהים עם המשפט הזה ?

המאמר הזה בשבילכם !

כמה זמן ואנרגיה הולכות לך על לקוחות שבאים לגזול לנו את הדבר הכי יקר לנו היום – זמן !

ותחשוב מה יקרה בעוד שנה אם לא תעשה שום דבר בנידון

כל בעל עסק חייב להבין שהפגיעה הזאת והחוסר ידע באיך באמת לבנות מותג מצליח בתחום שלך פוגעת הרבה יותר מרק בתזרים ובשם של העסק, זה פוגע באנרגיה, בזוגיות, ביחס לילדים ובחופש 

מי שעושה הרבה אבל לא את הפעולות הנכונות בעצם לא מתקדם

מי שלא עושה בכלל ומפחד – הכישלון ידוע מראש

באמת נראה לך שאתה יכול להמשיך ככה?

 

כל בעל עסק בחר בתחום מסוים לא סתם בשביל הכסף אלא יש איזה חלום/תשוקה שם בפנים.

והרדיפה אחרי לקוחות, ההשקעה על העלת תוכן, מיתוג ועוד המון פעולות שזה בכלל לא המקום שלך, לא התפקיד שלך

אתה צריך לשמור את האנרגיה כדי לתת את המוצר/השירות הטובים ביותר בתחום שלך, להיות באנרגיה גבוהה, חוסן מנטלי, לומד ומתמקצע בתחום כדי לשאוף להיות ההכי טוב ולחשוב איך לתת ללקוח תמיד מעבר.

בשביל זה צריך לפנות זמן להיות יצירתי ולחשוב איך לגדול ולהתעסק בפעולות החשובות באמת, לא בשוטף ששוטף אותנו ומסתיר את המטרה הגדולה.

למצוא את הזמן לעצור, להסתכל על התמונה הגדולה זה יכול שיש רק לאנשים שמנוהלים נכון ולא נותנים לבקשות של הלקוחות להסיט אותם. לעצור ולראות אם אתם בכיוון בכלל.

 

לא נולדנו בעלי עסקים, אנחנו צריכים ללמוד להיות כאלה – ולא לעשות הכל בעסק המכירות, השיווק, העיצוב, הניהול, מתן השירות… 

לבנות עסק שיכול לעבוד גם בלעדיך כי בנית סיסטם שיכול לעבור הלאה כי כמה תוכל להמשיך את מה אתה עושה בלי להישחק?

אם אתה לא צומח וגודל הדרך די ברורה וזה קורה ל80% מבעלי העסקים בישראל

 

לפעמים חושבים שמקימים קמפיין עושים שיווק בתקציב לא נמוך מצלמים משקיעים ולא קורה כלום ומתחילה הסקפטיות בתוצאות של עולם הדיגיטל

אני אומרת אחרת – קודם תראה שאתה מוכן לשיווק ! מה זה אומר? שתראה איך אתה נראה ברשתות תיכנס בתור גולש, היית קונה מעצמך? היית פונה בכלל? 

לפני שמשווקים עמוד מסויים הוא חייב להיראות מרשים, לשדר מה שצריך ושיהיה ברור מה אתה מציע ברגע שנכנסים אליו.

 

ברגע שאתה מותג אתה יוצא מהתחרות ! אין מתחרים אתה מסתכל רק עצמך כי אתה לא סתם עוד יועץ, כמו למשל שאני לא מסתכלת על עצמי במעצבת גרפית אלא כממתגת בעלי עסקים ויוצרת תדמית מנצחת בדיגיטל אחת היכולות שעוזרות לי זה עיצוב גרפי אבל יש פה הרבה חשיבה מעבר 

 

נמאס לכם להתאכזב מהשיווק אני יודעת  – אני מציעה להתחיל להבין שאתם עושים משהו לא נכון.

העולם השתנה ואם לא תתאימו את השיווק שלכם אתם בחיים לא תהיו מסופקים כי זה פשוט לא יעבוד

אנשים לא מפגרים ונמאס להם שמוכרים להם, הם מסננים מודעות רק כדי שלא יעבדו עליהם שוב..

תגרמו ללקוח להכיר אתכם ולעבור תהליך בדיגיטל לפני שהוא קונה משהו

שהוא יחכה לדבר/לקנות מכם כי יצרתם תדמית כל כך שונה מהמתחרים שלכם והשקעתם כל כך הרבה

 לא כסף, מחשבה !

 

מה תכל'ס אני ממליצה שיהיה לך?

נראות ותדמית דיגיטלית ברמה מאוד גבוהה.

עסק שמשדר מקצועיות שימשוך לקוחות רלוונטים שיחכו לקנות ממך.

והכי חשוב לא תצטרך לשכנע אנשים לקנות ממך

 

לדוגמא: היה לי לקוח בתחום נדל"ן שנותן שירות מצוין ולקוחות מרוצים עד שהגיע למצב שחלה ירידה, לא הבין למה, הכל הלך חלק לא שיווק הרבה, העלה מדי פעם פוסטים וחשב שאם ימשיך לעשות אותו דבר זה יעלה, זה לא עובד ככה.

אחרי זה הגיע אליי וממש הערתי לו על איך הוא נראה ברשתות, כי בעל עסק בדרך כלל לא מבין במדיה. 

ברגע שאני נכנסת לעמוד הוא חייב להראות לי שהוא המתווך שאני חייבת לבחור בו במיוחד בתחום שחייב לשדר בטחון, מקצועיות, וודאות שאני ישים את הזמן, הכסף והביטחון שלי אצלו שימצא את הנכס המתאים.

אז ישבנו לאיפיון כדי שאבין את כל היתרונות שלו כי בסופו של דבר הם קונים אותו, את הדרך שלו, החשיבה, ההשקעה והיצירתיות (מה שלא ראיתי בעמוד בכלל)

ואחרי ששיפרנו את הנכסים הדיגיטליים שלו (עמודי הפייסבוק והאינסטגרם) התוצאות ישתפרו משמעותית כי אנשים נכנסים ולא מפסיקים לגלול, התוכן מעניין, יש טיפים בתחום שמוציאים אותו מומחה, חוות דעת של לקוחות, תוכן מושך ודברים שחשובים לקהל שלו לדעת לפני שבוחרים מתווך לנכס שלהם ועוד הרבה 

 

הבנתם את הרעיון, מקווה שתשפרו את הנראות שלכם – כי אנשים היום קונים עם העיניים

וקונים מהר לא הצלחת לעניין בכמה שניות הם כבר עוברים הלאה, לא זוכרים את רו התוכן שהם רואים ביום ואי אפשר להאשים אותם, לכן צריך להיות תמיד פעיל ומקורי במדיה כדי להיות בעליה מתמדת

 

דיברנו על החשיבות של התדמית, התהליך של הלקוח שלכם לפני שמגיע אליכם, חשיבות של מותג והוצאת כל היתרונות והידע שלכם החוצה לדיגיטל בלי לפחד.

אפשר להיות פעילים ברמה גבוהה ברשתות גם אם אין לכם תקציבי ענק 

והכי חשוב להנות מהדרך – אם לא תהנו לא שווה כלום

 

לא תאמינו כמה מהר אפשר להתקדם שעושים את הפעולות הנכונות

לנהל את הזמן של העבודה, הבית, הזוגיות, הזמן לעצמכם כי אם לא תשקיעו בכם מי ישקיע בכם?

אז אל תבזבזו עוד שנייה אחת ותתחילו עכשיו ותפסיקו להתקשות למכור ולשכנע,

לא לפחד אך לסגור את החודש, ולהנות מתהליך מקדם שלא חלמתם לאן הוא יכול להגיע 

צריכים עזרה ? אני כאן לכל שאלה באהבה 053-8299272 ליז

כי הגיע הזמן לשנות את המצב של העסקים בישראל

מכיר מישהו שהמאמר יכול לעזור לו ? שתף אותו 🙂

מלא את הפרטים
ולא תפספס תוכן חשוב

"אנשים לא זוכרים מה אמרת
הם זוכרים איך גרמת להם להרגיש"